جزیره فی فی

اخبار گردشگریو دانستنی های سفرو
3 دقیقه ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۴۲

جاذبه های گردشگری فی فی

جزیره فی فی خود دارای جاذبه هایی می باشد که باعث محبوبیت این جزیره شده است. در ادامه به تعدادی از این جاذبه ها اشاره میکنیم پس با ما همراه باشید.

  • غواصی : یکی از جاذبه های جزیره فی فی غواصی در آبهای آبی و روشن این جزیره می باشد. در این آبها موجودات زیبا و رنگارنگی را میتوانید مشاهده کنید که در هیچ جای دنیا نظیر آنها را یافت نخواهید کرد. اگر مسافر تور فی فی – تور پی پی هستید حتما غواصی در آب های این جزیره را تجربه کنید.
  • پارک ملی : فی فی دارای یک پارک ملی می باشد که این پارک دارای مناظر طبیعی چشم گیری است که هر چشم هر بیننده را به خود جلب می کند. این پارک دارای قایق های ماهی گیری سنتی است که خود منظره جذابی را به وجود آورده است.گردشگران تور فی فی – تور پی پی با اجاره این قایق ها در آب های کریستالی و درخشان جزیره فی فی به ماهی گیری و گشت و گذار مشغول می شوند.
  • آلو دالم : این منطقه برای آن دسته از مسافرانی تور فی فی – تور پی پی که علاقه مند به پیاده روی با معشوقه خود هستند بسیار مناسب است. صخره های سر به فلک کشیده شده ، پوشش گیاهی زیبا ، گل های رنگارنگ ، ساحل شنی سفید و غروب دل انگیز همه صحنه ها و مناظری است که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.
  • غار واکینگ ها : اگر مشتاق به سفر در سرگذشت و سرنوشت واکینگ ها هستید قایق سواری در غار واکینگ ها بهترین مکان می باشد. این غار که در شمال شرقی فی فی قرار دارد از جاذبه های توریستی محسوب می شود.شما با کرایه کردن قایق و رفتن به دل کوه و غار واکینگ ها شاهد تصاویر و نقاشی هایی هستید که مربوط به هزاران سال پیش می باشد. نظریه های متفاوتی در خصوص این نقاشی ها وجود دارد . که مهمترین آنها این نظریه می باشد که این نقاشی ها و تصاویر توسط دزدان دریایی برروی این دیوارها کشیده شده اند.
  • صخره : جزیره فی فی مملو از صخره های بزرگ و کوچکی است که صحنه زیبایی را به تنهایی خلق کرده اند. این صخره ها برای آن دسته از مسافرانی تور فی فی – تور پی پی که علاقه مند به صخره نوردی هستند بسیار مناسب می باشد. صحنه ای پانورامایی از فی فی در بالای این صخره ها خود یکی از سوژه های عکاسی می باشد. پس اگر قصد صخره نوردی و بالا رفتن دارید حتما دوربین عکاسی خود را بهمراه داشته باشید تا یکی از زیباترین مناظر دنیا را به نام خود ثبت کنید.
  • خلیج اپلو : مکانی بکر برای شنا کردن و غواصی برای مسافران تور فی فی – تور پی پی که علاقه مند به این ورزش های آبی می باشد. این خلیج در خود تمام زیبایی جهان را جای داده است. از دره های بزرگ با عمق کم گرفته تا پوشش گیاهی ، صخره های آهکی ، صخره های مرجانی و… را شامل می شود. اگر تور تایلند را انتخاب کرده اید این مکان را در لیست بازدید خود قرار داده و از دیدن آن لذت ببرید.
  •  

    جزیره فی فی دارای جاذبه های زیادی است که در بالا به تعدادی از آن ها اشاره شد. شما میتوانید با مراجعه به سایت https://paradiseagency.ir  و انتخاب تور تایلند و یا با شماره تلفن های ۴۱۳۲۶ – ۸۸۷۶۰۷۱۸ : ۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان خبره ما در آژانس پارادیس بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

فولمون پارتی پنگان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۳۶
1 دقیقه
خواندن مطلب

دیدنی های شهر پوکت

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۲
2 دقیقه
خواندن مطلب

جاذبه های کوالالامپور

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۹
1 دقیقه
خواندن مطلب

سورات تانی ، بهشت تایلند

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۸
1 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره جیمز باند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت