جزیره جیمز باند

تورهای تفریحی تایلندو
3 دقیقه ۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶

تایلند کشور معروف و مشهور آسیا شرقی دارای طبیعت بسیار بکر و زیبایی است که بخاطر اقلیم و سرسبزی که دارد گردشگران زیادی را هر ساله به سوی خود میکشاند. سفر به تایلند و شهرهای پرطرفدار آن مانند پوکت و جاذبه‌های گردشگری همیشه برای توریستان جالب است. یکی از این جزایر که خواهان زیادی دارد، جزیره جیمز باند است. 

 

جزیره جیمز باند کجاست؟

شاید یکی از سوال های شما این باشد که جزیره جیمز باند کجاست. جزیره جیمز باند در نزدیکی شهر پوکت در تایلند قرار دارد. یکی از دیدنی‌‌ترین و جذاب‌ترین جزایر شهر پوکت است که تریستانی که به پوکت سفر میکنند حتما به دنبال تور جزیره جیمز باند هستند.

جزیره جیمز باند پوکت در بین منطقه فانگ نگا بی قرار گرفته است. یکی از دلایل مشهور شدن آن، فیلم "مردی با اسلحه طلایی" با بازی "جیمز باند" است که در این جزیره فیلمبرداری شده است.  

 

 

درباره جزیره جیمز باند 

جزیره جیمز باند پوکت ویژگی‌های خاص خودش را دارد. از سری ویژگی‌های آن صخره‌های آهکی که به صورت عمودی سر از آب بیرون آورده‌اند جذابیت زیبایی به این جزیره داده است. جالب است بدانید که هیچ یک از کشتی‌های مسافربری و حتی باربری اجازه ورود به این جزیره را ندارند و شما تنها با قایق‌های موتوری اجازه ورود دارید.

 

شما هیچگاه به صورت تکی نمیتوانید مجوز ورود به این جزیره را بگیرید و نمیتوانید تنها به جزیره جیمز باند سفر کنید. به همین دلیل بهتر است برای سفر به جزیره جیمز باند حتما به آژانس هواپیمایی و ترانسفر خود بگویید. این جزیره گرمسیری بسیار پرطرفدار در 50 کیلومتری شهر پوکت واقع شده است. 

 

 

تور یک روزه جزیره جیمز باند

در این برنامه شما در ساعت 9:30 از هتل خود به سمت اسکه حرکت میکنید. بعد از دیدن راهنما تور خود به سمت جزیره هنگ میروید. شما از قایق رانی درون غار و بین جنگل حرا از این همه زیبایی طبیعت لذت خواهید برد.

 

در ادامه این تور شما از جزیره Panyee از روستای ساخته شده بر روی دریا دیدن میکنید و بعد از میل کردن ناهار در رستوران به ادامه تور یک روزه جزیره جیمز باند خواهید پرداخت.

 

 

بعد از ناهار به جزیره جیمز باند (جایی که فیلم جیمز باند 007 فیلمبرداری شده است) خواهید رفت. از جزیره پانک در اطراف جزیره، در غار معروف بستنی یا الماس دیدن خواهید کرد. در پایان این تور به جزیره ناکا میروید و در این هنگام از شنا و استراحت در آنجا لذت خواهید کرد. در پایان این تور یک روزه در ساعت 18:30 به سمت اسکله میروید همراه با ترانسفر به هتل خود باز خواهید گشت.

 

جزیره جیمزباند در پوکت

 ممنون که تا انتهاب مقاله همراه ما بودید. در این مقاله متوجه شدیم که جزیره جیمز باند در پوکت قرار گرفته و برای سفر و تور یکروزه به جزیره جیمز باند شما نیاز به یک آژانس هواپیمایی دارید. زیرا این جزیره به تنهایی به شما مجوز ورود نمیدهد. برای رزرو تور یک روزه جزیره جیمز باند با شماره‌ آژانس پارادیس سیر ، 02141326 تماس حاصل نمایید.

 

 

مقالات مرتبط

فولمون پارتی پنگان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۳۶
1 دقیقه
خواندن مطلب

دیدنی های شهر پوکت

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۲
2 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره فی فی

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۴۲
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور پاتایا با پرواز فلای دبی

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۸
3 دقیقه
خواندن مطلب

سورات تانی ، بهشت تایلند

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۸
1 دقیقه
خواندن مطلب

تور کرابی با پرواز فلای دبی

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱
4 دقیقه
خواندن مطلب

بهترین زمان سفر به تایلند | بهترین تایم سفر به تایلند کی است؟

۸ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۳۹
5 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت