صفحه اصلی> تور نوروز 1403

تور سریلانکا نوروز 1403

تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

فلای دبی

تور مالدیو سریلانکا 11 شب نوروز 1403

اقامت : 11 شب و 12 روز
از: 129,600,000تومان

نوروز سال 1403 نزدیک است و اگر شما هم جزو افرادی هستید که در جستجوی یک کشور برای تعطیلات خود هستید، یکی از پیشنهادهای ما به شما تور سریلانکا نوروز 1403 است. توری که ما برای تعطیلات نوروزی شما مسافران عزیز در نظر داریم، یک تور ترکیبی از سه شهر پر گردشگر سریلانکا می باشد.

سریلانکا یکی از کشورهای کوچک در جنوب آسیا می باشد. تور سریلانکا نوروز 1403 یکی از بهترین زمان هایی است که شما میتوانید به سریلانکا بروید و این کشور زیبا را بازدید نمایید. این کشور با تمدنی غنی و طبیعت بکری که دارد مسافران و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

 

خرید بلیط تور سریلانکا نوروز 1403

قیمت تور بلیط سریلانکا در نوروز 1403 متفاوت تر از بقیه زمان ها خواهد بود. زیرا توریست های زیادی در این زمان قصد سفر به کشور سریلانکا را دارند. اما اگر قصد سفر به این کشور را دارید و به دنبال خرید بلیط و یا به دنبال ارزان ترین تور سریلانکا 1403 میگردید میتوانید با مراجعه به سایت پارادیس سیر از قیمت پکیج های ویژه ما با خبر شوید.

 

تور ترکیبی سریلانکا (کندی، کلمبو ، بنتوتا)
پکیج ویژه ای که ما برای شما مسافران نوروزی در نظر گرفته ایم در بین جدیدترین تور سریلانکا نوروز 1403 می باشد. در این پکیج ما، شما تنها با یکبار سفر به کشور سریلانکا میتوانید از سه شهر پرطرفدار آن بازدید نمایید. شما در ابتدا به پایتخت بسیار زیبای سریلانکا یعنی کلمبو خواهید رفت و بعد به بازدید از شهر های پرطرفدار آن یعنی کندی و بنتوتا سفر لذت بخشی را خواهید چشید. این پکیج ما جزو یکی از بهترین تور مسافرتی سریلانکا در نوروز 1403 می باشد. این تور با بهترین پرواز سلام ایر انجام میشود.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت