تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

تور پوکت 8 شب نوروز 1403

اقامت : 8 شب و 9 روز
از: 81,100,000تومان

برای سفر با جدیدترین پکیج ما یعنی تور پوکت نوروز 1403، شما به یکی از پرطرفدارترین شهر های کشور تایلند سفر خواهید کرد. شهر رویایی پوکت به دلیل جاذبه های گردشگری که دارد، مسافران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. از جمله این جاذبه ها میتوان به سواحل زیبای پوکت، تمدن و فرهنگ غنی، جنگل‌های زیبا مخصوصا در فصل بارانی اشاره کرد.

اگر شما هم قصد سفر به کشور تایلند و شهر پوکت را دارید، فروردین 1403 بهترین تایمی است که شما میتوانید از این شهر دیدن نمایید. کشور پوکت با مساحت 543 کیلومتر مربع هر ساله میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می نماید. 

پوکت یکی از زیباترین جزیره‌های کشور تایلند است که با جاذبه‌های فراوانی که دارد جزو شهرهای پر گردشگر تایلند به شمار می‌رود. این جزیره زیبا در دریای آندامان قرار گرفته است و شما با تور پوکت نوروز 1403 پرواز سلام ایر می‌توانید در تعطیلات عید خود از سواحل بکر و آب‌های زلال این شهر تایلند دیدن نمایید.

 

هزینه تور پوکت نوروز 1403 پرواز سلام ایر

اگر می‌خواهید که از قیمت تور پوکت در نوروز 1403 اطلاع پیدا کنید باید بدانید که این قیمت بستگی به عوامل متعددی دارد. پکیج نوروزی پوکت با پرواز مستقیم سلام ایر انجام می‌شود. اما قیمت این پکیج به عواملی همچون نوع هتل - خدمات تور - زمان سفر و ... بستگی دارد. اگر قصد خرید بلیط تور پوکت عید 1403 را دارید میتوانید وارد سایت آژانس هواپیمایی پارادیس سیر شوید و یا با تلفن‌های ما تماس حاصل نمایید..

 

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت