تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

7 شب پوکت + 2 شب فی فی + 4 شب بانکوک نوروز 1403

اقامت : 14 شب و 15 روز
از: 93,900,000تومان
سلام ایر

تور 4 شب پاتایا + 3 شب بانکوک + 6 شب پوکت نوروز 1403

اقامت : 14 شب و 15 روز
از: 88,800,000تومان

اگر قصد دارید تا در نوروز خود یک سفر شگفت انگیز وتجربه‌ای فراموش نشدنی را از دو مقصد رویایی داشته باشید، تور پوکت مسقط نوروز 1403 را از دست ندهید. تعطیلات نوروزی یکی از بهترین زمان‌هایی است که شما میتوانید از تعطیلات خود استفاده کنید. حال اگر این سفر هیجان‌انگیز به طور همزمان از دو کشور عمان و تایلند باشد که نور علی نور می‌شود. پس با ما همراه باشید که میخواهیم از لذت‌های تور نوروزی پوکت مسقط به شما توضیح دهیم.

 

درباره پوکت مسقط نوروز 1403

پوکت، بهشت گردشگری تایلند

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و جزو محبوب‌ترین و پربازدید‌ترین شهرهای این کشور رویایی به شمار میرود. از سواحل شنی سفید آن گرفته تا جنگل‌های سرسبز زیبا که مناسب سفر نوروزی می‌باشد. در تور پوکت مسقط فروردین 1403 شما فرصت این را دارید که در کنار بازدید از جاذبه‌های فراوان گردشگری تایلند از پایتخت عمان نیز دیدن نمایید.

 

کمی درباره مسقط

در تور عمان نوروز 1403، شما از شهر باشکوه و تاریخی مسقط که در سواحل خلیج فارس واقع شده است دیدن خواهید کرد. این شهر با جاذبه‌های گردشگری خود مقصدی جذاب برای شما مسافران عزیز خواهد بود. شما در کنار بازدید از شهر زیبای پوکت، فرصت آن را دارید که از این شهر عربی نیز دیدن نمایید. ما سعی کردیم که با برنامه ریزی دقیق و خدمات کامل برای شما سفر لذت بخشی را در تور مسقط پوکت نوروز 1403 فراهم نماییم.

 

هزینه سفر تور پوکت مسقط نوروز 1403

اگر میخواهید تا از هزینه این سفر اطلاع پیدا کنید، پیشنهاد می‌شود که وارد سایت پارادیس سیر شوید و از قیمت تور پوکت مسقط نوروز ما با خبر شوید. اما خوب است بدانید که در تعطیلات نوروزی، هزینه تورها به دلیل درخواست‌های زیاد مسافران نوروزی نسبت به سایر تاریخ ها افزایش خواهند یافت.

 

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت