تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

تور کرابی سامویی نوروز 1403، یک فرصت استثنایی برای بازدید از دو بهشت جنوب آسیا می‌باشد. شما در نوروز 1403 این امکان را دارید که برای سفر به دو جزیره محبوب تایلند به طور همزمان وارد خاک آن شوید.

کمی درباره کرابی
کرابی جزو یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگردی در کشور آسیایی تایلند است. این جزیره زیبا بیش از 1500 جزیره کوچک و بزرگی که دارد جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. میتوان به پارک ملی دریایی پی پی، جزیره کوت چانگ صخره‌های مائونگ نوک اشاره کرد. خوب است بدانید که یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر زیبا، تور کرابی سامویی نوروز 1403 است.

 

درباره سامویی 

شما با سفر به شهر سامویی در کنار یک گردش، یک تجربه جذاب از فرهنگ تایلند نیز دست خواهید یافت. از جاذبه‌های شهر سامویی میتوان به بازدید از شهر تاریخی چالونگگ، گشت در سواحل چاونگ و لمای، پارک ملی آنگ تانگ اشاره کرد. شما با خرید تور سامویی کرابی در نوروز 1403 دعوتنامه‌ای از یک سفر شگفت انگیز و رویایی را دریافت خواهید نمود. این سفر یک فرصت عالی برای این است که از تعطیلات عید 1403 خود بهترین استفاده را نمایید و به سراغ یک ماجراجویی بروید.

 

قیمت تور کرابی سامویی 

برای اطلاع از قیمت دقیق تور کرابی سامویی کافیست که وارد سایت پارادیس سیر شوید. قیمت این تور بسته به یکسری عوامل تغییر خواهد داشت. از جمله این عوامل میتوان به اسم هتل، تعداد ستاره‌های هتل، زمان سفر، ایرلاینی که پرواز با آن انجام میشود و ... بستگی دارد. در جدیدترین پکیج ما که به دو شهر سامویی و کرابی است، این تور شامل 4 شب اقمت در شهر کرابی و 5 شب در شهر سامویی است. که بسته به میزان و زمان دقیق سفر قیمت آن متغیر خواهد بود.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت