تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

7 شب پوکت + 2 شب فی فی + 4 شب بانکوک نوروز 1403

اقامت : 14 شب و 15 روز
از: 93,900,000تومان
فلای دبی

2 شب کرابی + 2 شب فی فی + 6 شب پوکت + 3 شب بانکوک نوروز 1403

اقامت : 13 شب و 14 روز
از: 103,700,000تومان

سفری نوروزی به سرزمین لبخندها و بهشت گمشده تایلند

اگر قصد سفر در عید به شهر تایلند را دارید یکی از پیشنهادات ما، تور پوکت فی فی نوروز 1403 است. جزیره پوکت که بزرگترین جزیره این کشور آسیایی است توانسته با جاذبه‌های گردشگری و زیباییکه دارد هر ساله مسافران زیادی را از سر تا سر جهان به سوی خود بکشاند. در جدید ترین پکیج ما شما یک سفر 8 روزه خواهید داشت که در آن 6 شب به شهر پوکت و 2 شب در جزیره فی فی اقامت خواهیدداشت.

 

تور پوکت و فی فی نوروز 1403 

تور تایلند نوروز 1403 بهترین زمانی است که شما از جزایر تایلند دیدن نمایید. چه بهتر که تنها با یکبار سفر به طور همزمان از دو جزیره زیبای این کشور آسیایی دیدن نمایید. جزیره پوکت که در تایلند واقع شده است به دلیل داشتن طبیعتی بکر، آب‌های زلال، جزیره‌ای زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود میکشاند. با سفر به پوکت میتوانید از تفریحاتی همچون شنا و آفتاب گرفتن، غواصی، گشت و گذار در جزیره، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و همچنین تجربه‌ای لذت بخش از غذاهای تایلندی داشته باشید.

همچنین شما در تور فی فی و پوکت نوروز 1403 در کنار پوکت به جزیره زیبا فی فی نیز سفر خواهید داشت. این تور از شهر تهران آغاز میشود و در کنار 6 روز اقامت در پوکت، 2 روز به جزیره زیبای فی فی سفر خواهید داشت.  فی فی دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. از جمله صخره‌های آهنکی که زیبایی فوق العاده‌ای را به این جزیره داده است.

 

خرید بلیط تور فی فی و پوکت نوروز 1403 

اگر قصد خرید بلیط تور پوکت فی فی نوروز 1403 را دارید، باید حداکثر تا اسفندماه اقدام نمایید. زیرا با توجه به زیاد بودن درخواست‌های این تور سریع تمام میشود. برای اطلاع از قیمت تور فی فی پوکت نوروز 1403 وارد سایت پارادیس سیر شوید.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت