صفحه اصلی> تور تایلند

تور پوکت بانکوک

تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

تور 6 شب پوکت + 4 شب بانکوک (دوشنبه)

اقامت : 10 شب و 11 روز
از: 45,400,000تومان

یکی از تورهای ترکیبی که شما میتوانید با آن به تایلند سفر کنید و تنها با یک بار سفر به تایلند از دو شهر آن دیدن نمایید، تور پوکت بانکوک است. پوکت یکی از شهرهای جزیره‌ای شگفت انگیز در تایلند است که با داشتن سواحل خارق العاده خود گردشگران زیادی را مجذوب خود میکند. حال تصور کنید دیدن این شهر زیبا همراه با پایتخت زیبای تایلند در یک تور باشند چه پکیج ترکیبی خواهد شد!

 

تور 10 شب پوکت بانکوک

برای اینکه یک سفر 10 روزه به تایلند شما میتوانید از پکیج جدید ما یعنی 6 شب پوکت و 4 شب اقامت در بانکوک انتخاب کنید. این پکیج در روز دوشنبه از تهران سفر خواهید کرد و بعد از 10 شب در هفته بعد به تهران برمیگردید.

 

جاذبه‌های شهر پوکت

پوکت با سواحل زیبایی که دارد بسیار مشهور شده و توانسته به بهشت تایلند معروف شده است. در کنار سواحل و طبیعت بکری که دارد، پوکت بسیاری جاهای دیدنی دارد که بسیاری از توریستان برای آن به این شهر سفر میکنند. از سری این جاهای دیدنی میتوان به پارک آبی اسپلش جانگل، پارک ماجراجویانه جنگل اکستریم، مینی گلف دینو پارک، باغ پروانه و حشرات پوکت و بسیاری دیگر اشاره کرد. 

 

قیمت تور پوکت بانکوک

اگر قصد دارید که از قیمت تور پوکت بانکوک با خبر شوید، وارد پکیج آن شده و بعد از آنکه تصمیم گرفتید که در هتل چند ستاره اقامت داشته باشید، قیمت تور براساس مدل اتاق (اتاق سینگل - اتاق دبل - اتاق با تخت کودک) هزینه تور پوکت بانکوک شما مشخص خواهد شد.

 

ممنون که تا اینجای مقاله همراه ما بودید. تور پوکت بانکوک با 10 شب اقامت تنها در پیج پارادیس ویزا، کارگزار اصلی تورهای تایلند با بهترین قیمت تور تایلند خریداری نمایید.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت