صفحه اصلی> تور نوروز 1403

تور مالدیو نوروز 1403

تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

فلای دبی

تور مالدیو 5 شب نوروز 1403

اقامت : 5 شب و 6 روز
از: 69,000,000تومان
فلای دبی

تور مالدیو سریلانکا 11 شب نوروز 1403

اقامت : 11 شب و 12 روز
از: 129,600,000تومان

یکی از دیگر کشور‌هایی که پارادیس سیر برای سفر نوروزی به شما مسافران عزیز پیشنهاد می‌دهد، تور مالدیو نوروز 1403 است. مالدیو یکی از جزایر بسیار زیبا در اقیانوس هند است که به دلیل سواحل شنی سفیدی که دارد در سال های اخیر توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. کشور مالدیو بر عکس مسافت کوچکی که دارد، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که برای تمامی سلیقه‌ها در نظر گرفته است که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

 

بررسی جاذبه های گردشگری مالدیو

سواحل مالدیو: یکی از زیباترین سواحل جهان، سواحل مالدیو می‌باشد. این ساحل ها با شن‌های زیبای و سفید، آب‌های شفاف و درختان نخلی که درد هر ساله مسافران زیادی را از سر تا سر جهان به سوی خود جذب می کند. 

جزایر شناور در کشور مالدیو: یکی از زیباترین جاذبه مالدیو، جزایر شناور آن است. این جزایر بی‌نظیر که جزو عجایب طبیعی مالدیو است با جز و مد در آب فرو می‌روند. جزایر شناور مالدیو یکی از دلایلی است که مسافران به دنبال بهترین تور مالدیو عید 1403 هستند.

 

خدمات تور مالدیو در نوروز 1403 

خدمات تور مالدیو معمولا شامل این بخش ها می باشد: 

- تهیه بلیط هواپیما ایرلاین فلای دبی
- اقامت در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره
- صبحانه در رستوران هتل


قیمت تور مالدیو نوروز 1403

قیمت تور های مالدیو نوروز 1403 معمولا آنچنان افزایش قیمتی نخواهند داشت. اما نسبت به زمان‌های عادی قیمت بلیط تور مالدیو تور 1403 بالاتر خواهد رفت. این افزایش قیمت تنها به دلیل تعداد بالای گردشگران در این زمان از سال می باشد. برای اطلاع از جدیدترین تور های مالدیو در نوروز 1403 به سایت آژانس هواپیمایی پارادیس سیر مراجعه نمایید.

 

خرید بلیط تور مالدیو نوروز 1403

برای خرید بلیط تور مالدیو نوروز 1403 شما میتوانید پکیج های پارادیس را مشاهده نمایید و از قیمت تور مالدیو در سال اطلاع پیدا کنید. پیشنهاد میشود برای سفر نوروزی به مالدیو حتما از یک ماه قبل با ما تماس بگیرید و اقدام به خرید بلیط تور مالدیو نوروز کنید قبل از اینکه پکیج‌هایمان پر شوند.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت