صفحه اصلی> تور نوروز 1403 > تور سریلانکا نوروز 1403

تور ترکیبی سریلانکا (کلمبو کندی بنتوتا) نوروز 1403

تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

اگر قصد سفر در تعطیلات نوروزی را دارید، یکی از کشورهایی که در آسیای شرقی میتوانید به آن سفر نمایید کشور زیبای سریلانکا است. پارادیس سیر اینبار یک تور ترکیبی سریلانکا (کلمبو، کندی، بنتوتا) نوروز 1403 را برای شما آماده کرده تا در تعطیلات نوروزی خود بتوانید از شهرهای زیبای سریلانکا دیدن نمایید.  

 

تور کلمبو نوروز 1403

یکی از شهرهایی که شما در این پکیج به آن سفر خواهید داشت، کلمبو است. کلمبو که پایتخت سریلانکا می‌باشد، هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب میکند. کلمبو در کنار اینکه پایتخت است، با جاذبه‌‌های گردشگری و تاریخی زیادی که دارد مسافران را مجذوب خود میکند. اگر قصد دارید که در تعطیلات خود سفری لذت بخش داشته باشید یکی از پیشنهادهای ما به شما تور کلمبو نوروز 1403 است. 

 

تور کندی نوروز 1403

شهر کندی که از شهرهای معروف سریلانکا است، با آب هوای خوب و موقعیت جغرافیایی که دارد مسافران زیادی را برای تعطیلات نوروزی به سوی خود میکشاند. شهر کندی در نزدیکی تپه‌های کوهستانی و نزدیکی به جنگل‌های سبز قرار گرفته که زیبایی دو چندانی را به این شهر شلوغ هدیه داده است. بهترین تایمی که شما میتوانید به این شهر سفر کنید قطعا تور کندی نوروز 1403 است.

 

تور بنتوتا نوروز 1403

آخرین شهری که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، شهر زیبای بنتوتا می‌باشد. این شهر ساحلی که در کشور آسیایی سریلانکا قرار گرفته برعکس مسافت کمی که دارد، با داشتن آثار باستانی بسیار و طبیعت بکر مسافران زیادی را به سوی خود میکشاند. 

 

قیمت تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1403

اگر شما هم قصد دارید که در نوروز 1403 به شهر سریلانکا سفر کنید، یکی از بهترین راهکارهایی که میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم، سفر ترکیبی سریلانکا در نوروز 1403 است. با این کار شما میتوانید با یکبار سفر به کشور زیبای سریلانکا از سه شهر پرطرفدار آن یعنی کلمبو، کندی، بنتوتا دیدن نمایید. از این تور ویژه میتوانید به عنوان یک سفر نوروزی همراه خانواده خود استفاده نمایید و خاطرات خوشی برای خود ایجاد کنید. برای اطلاع از قیمت تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1403، میتوانید در کنار چک کردن سایت پارادیس سیر، به اینستاگرام ما مراجعه کرده و از استوری‌های روزانه ما دیدن نمایید. 

 

خرید تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1403

برای خرید تور ترکیبی سریلانکا در نوروز 1403 پیشنهاد میکنیم که حداقل یکماه و نیم قبل از سال نو اقدام به خرید بلیط تور سریلانکا در نوروز کنید و قبل از پر شدن بلیط‌ های نوروزی، آن را تهیه نمایید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت