صفحه اصلی> تور تایلند

تور پوکت فی فی

تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

تور 2 شب فی فی + 6شب پوکت (چهارشنبه)

اقامت : 8 شب و 9 روز
از: 43,800,000تومان

یکی از جزایر بسیار زیبا و مشهور تایلند، جزیره رویایی فی فی است. این جزیره زیبا که در نزدیکی شهر پوکت قرار گرفته توانسته به دلیل طبیعت بکر و آب‌های زلالی که دارد مسافران و گردشگرانی که به این کشور می‌آیند را مجذوب خود کند. اگر ما هم به دنبال دیدن یک طبیعت زیبا با آب‌های نیلگونی هستید پیشنهاد میکنیم که تور پوکت فی فی را از دست ندهید.

 

تور ترکیبی پوکت فی فی

تور ترکیبی پوکت فی فی شما با قیمت فوق‌العاده و کاملا به صرفه‌ای در پارادیس سیر میتوانید تهیه کنید. جزیره فی فی در 50 کیلومتری در شرق شهر پوکت قرار گرفته است. یکی از دلایل زیبایی این جزیره، صخره‌های آهکی است که هر شخصی که حتی اگر علاقه‌ای به طبیعت نداشته باشد را مجذوب خود میکند. جالب است که بدانید فی فی یکی از جزایر با قدمت تاریخی بسیار زیاد است. 

جزیره فی فی از 6 6 جزیره مختلف تشکیل شده است یکی مهم ترین این جزایر که توریستی و گردشی است، جزیره فی فی دون است. اکثر امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری در این جزیره واقع شده است و هتل‌هایی که شما در آن اقامت خواهید داشت اکثرا در آن قرار گرفته شده.

 

 

برای گشت و گذار در تور پوکت فی فی یکی از پیشنهادات ما، تور 6 شب پوکت و 2 شب فی فی است. شما میتوانید 6 شب را در هتل 3 یا 4 یا 5 ستاره خود در شهر زیبای پوکت اقامت داشته باشید، از تمام جاذبه‌های گردشگری آن مانند جزیره جیمز باند دیدن کنید و لذت ببرید. همچنین در این پکیج 2 شب رویایی خود را در جزیره بسیار باشکوه فی فی خواهید گذراند.

این تور در روز چهارشنبه از تهران به سمت مسقط حرکت میکند و بعد از یک توقف کوتاه، بدون تحویل گرفتن بار، از مسقط به پوکت خواهید رفت. سپس بعد از 8 شب گذراندن تور، مجدد از شهر پوکت به سمت مسقط و بعد از عوض کردن هواپیمای خود و سوختگیری، از مسقط به سمت تهران خواهید آمد.

این پرواز با ایرلاین سلام ایر صورت میگیرد که شما حداکثر باری که میتوانید حمل کنید 30 کیلو بوده و در طول مسیر از کیترینگ گرم، آب آشامیدنی به صورت رایگان از شما پذیرایی میشود.

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
تورهای پیشنهادی
سوالات متداول

ترانسفر بین پوکت و فی فی چطور انجام میشه ؟

ترانسفر بین پوکت و جزیره فی فی بصورت زمینی ( از هتل پوکت تا اسکله با ماشین) و دریایی ( با قایق تندرو) انجام میشه

منوی سایت