دیدنی های شهر پوکت

اخبار گردشگریو دانستنی های سفرو
2 دقیقه ۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۲

آبشار بانک پی

از آبشار تون سای تا آبشار بانک پی حدود دو ساعت پیاده روی می باشد. مسافران تور پوکت که توان پیاده روی را ندارند می توانند از ماشین های عبوری و یا تاکسی هایی که از این منطقه عبور میکنند استفاده کرده و خود را به این آبشار برسانند. اما توصیه ما به شما پیاده روی می باشد. دیدن مناظر اطراف و همچنین نفس کشیدن در هوایی متبوع و تمیز می توانند برای شما تجربه ای دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد.اطراف این آبشار باغی برای آموزش به دانشجویانی می باشد که میخواهند در مورد طبیعت تحقیق و مطالعه انجام دهند.مسافران و گردشگران تور پوکت که علاقه دارند در این محل اقامت شبانگاهی داشته باشند می توانند در این منطقه چادر برپا کرده و شبی دلپذیر را سپری کنند.

 

ساحل هاد سورین

این ساحل که با فاصله ۲۶ کیلومتری از شهر پوکت قرار دارد ، در کنار کوه های بلند واقع شده است. این ساحل به دلیل مواج بودن دریا ، درختان بلند و همچنین وجود صخره های فراوان برای شنا کردن و آب بازی مناسب نمی باشد.

 

ساحل بانک تاو

ساحل بانک تاو که در فاصله ۲ کیلومتری از ساحل سورین واقع شده ، برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب می باشد. این ساحل به تمیز بودن آب دریا و همچنین شن های سفید معروف است.

 

پارک ملی سیرینات

پارکی به مساحت ۹۰ میلیون متر مربع با ساحلی شنی که طول این ساحل ۱۳ کیلومتر می باشد، محلی مناسب برای تفریح و سرگرمی می باشد. این پارک در سال ۱۹۸۱ به عنوان پارک ملی شناخته شد. مسافران و گردشگران تور پوکت این پارک را برای گذراندن اوقات و همچنین تفریح انتخاب می کنند. در این پارک ویلاهای متنوعی برای اقامت مسافران تور پوکت ساخته شده که قیمت این ویلاها ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ بات می باشد. علاوه بر ویلا در این پارک چادر مسافرتی به قیمت ۱۰۰ تا ۳۰۰ بات اجاره داده می شود. شما با اقامت در این پارک علاوه بر زیبایی های طبیعی می توانید از ساحل آن نیز استفاده کنید.

مقالات مرتبط

فولمون پارتی پنگان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۳۶
1 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره فی فی

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۴۲
3 دقیقه
خواندن مطلب

جاذبه های کوالالامپور

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۹
1 دقیقه
خواندن مطلب

همه چیز درباره ویزا شنگن

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۱۱
3 دقیقه
خواندن مطلب

سورات تانی ، بهشت تایلند

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۸
1 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره جیمز باند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور کرابی با پرواز فلای دبی

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱
4 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت