تور مدنظرتان را براحتی رزرو کنید.

سلام ایر

تور 3 شب سامویی + 5 شب پوکت نوروز 1403

اقامت : 8 شب و 9 روز
از: 100,500,000تومان

از جذاب‌ترین تورهای نوروزی که میتوانیم به شما معرفی کنیم، تور ترکیبی پوکت و ساموئی است. شما با تور پوکت سامویی نوروز 1403 میتوانید تعطیلات عید خود را به سفری لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل کنید. برای خرید تور پوکت سامویی کافی است با  مدارک خود را برای همکاران ما ارسال کرده و بعد از طی شدن مراحل کاری تنها در 4 روز کاری، ویزا شما آماده شده و میتوانید چمدان‌های خود را برای سفر به تایلند ببندید.

 

تور پوکت سامویی نوروز

یکی از مهم‌ترین تعطیلات ما ایرانیا، تعطیلات دو هفته‌ای نوروزی است و همیشه دوست داریم که این تعطیلات را به جایی سفر کنیم که انرژی کافی را برای یکسال کار کردن داشته باشیم. یکی از این سفرها تور پوکت و سامویی نوروز است. 

در این پکیج 8 شب در تایلند اقامت خواهید داشت که 5 شب آن را در شهر معروف پوکت میمانید و 3 شب در سامویی اقامت میکنید.  5 شب برای دیدن شهر پوکت و جاذبه‌های گردشگری آن همانند ساحل کاتا، پارک فانتاسی ، بازار واکینگ اِستریت، پناهگاه فیل‌ها، معبد جوی توی، ساحل کاتا  کافیست.

 

ارزان ترین تور نوروزی ترکیبی پوکت و سامویی

یکی از ارزان ترین تورهای نوروزی، میتوان به تور پوکت سامویی نوروز 1403 اشاره کرد. شما این تور را میتوانید شما از اواسط بهمن ماه اقدام به خرید تور تایلند نوروز 1403 اشاره کنیم. این تور یکی از تورهای با صرفه است، زیرا میتوانید تنها با یک بار سفر به تایلند، از دو شهر آن دیدن نمایید. 

کمی درباره سامویی

جزیره سامویی در نزدیکی پوکت قرار گرفته است. شما با سفر به پوکت، با هواپیما بعد از یک ساعت پرواز به این جزیره رویایی خواهید رسید. نام کامل این جزیره، جزیره کو سامویی است که به معنای بهشت امن است. این جزیره جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. همانند سواحل ماسه‌ای سفید و صخره‌های زیبایی که سر از آب بیرون آورده‌اند هر توریستی را مجذوب خود میکند. شهر سامویی از دو فصل گرم و استوایی و البته یک فصل بارانی تشکیل شده است. اما آب و هوای این جزیره در بیشتر مواقع خشک می‌باشد. 

مراحل رزرو تور
تماس با آژانس و دریافت مشاوره
ارسال قرار داد و هزینه نور
تحویل مدارک و شروع سفر
پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر
سوالات متداول
منوی سایت