صفحه اصلی > دانستنی های سفر > زیباترین جزایر کرابی | بهترین مناظر دیدنی کرابی کجاست؟

زیباترین جزایر کرابی | بهترین مناظر دیدنی کرابی کجاست؟

اخبار گردشگریو دانستنی های سفرو
3 دقیقه ۱ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۳۹

 

بهترین جزایر و سواحل کرابی:

 

شهر کرابی یکی از معروف ترین شهرهای تایلند می باشد که در جنوب این کشور قرار دارد.کرابی که بین فانگ نا و ترانگ قرار دارد مقصدی مقرون به صرفه با تمامی امکانات مدرن در سفر به تایلند است.این شهر کمتر از پوکت پیشرفته است و بیشتر از ساموئی آرامش دارد.

 

 مجمع الجزایر فی فی(koh phi phi):

 

فی فی مجمع الجزایری ست که از 6 جزیره تشکیل شده است.مهم ترین این جزایر فی فی دون و فی فی له هستند.فی فی دون بزرگتر و دارای  سکنه است اما فی فی له خالی از سکنه و کوچک تر و دارای خلیج های زیبا از جمله خلیج مایاست.

بهترین زمان سفر به این جزایر بین ماه های نوامبر تا آوریل که هوا معتدل تر و بارندگی کمتر می باشد.

 

ساحل ریلی(railay beach):

 

ساحل ریلی که بین آئونانگ و کرابی قرار دارد به دلیل وجود صخره های آهکی بین خشکی و دریاف فقط از طریق دریا و قایق قابل دسترسی می باشد.

در انتهای این ساحل صخره ای  آهکی با ارتفاعی مناسب برای صخره نوردی وجود دارد که باعث شده تا ساحل ریلی به مکانی مناسب برای گردشگران علاقه مند به صخره نوردی تبدیل شود. ساحل ریلی غربی نیز که احاطه شده توسط صخره های آهکی ست بهترین مکان برای تماشای غروب خورشید است و همین طور برای شنا مناسب است.

 

جزیره کوه لانتا(koh lanta):

 

کوه لانتا جزیره ای ست در دریای آندامان که به علت وجود سواحل مرجانی،پارک های ملی و صخره های آهکی شهرت دارد. این جزیره که در جنوب جاذبه های اصلی آندامان،یعنی فی فی،پوکت و کرابی قرار دارد فضای آرام خود را حفظ کرده و هنوز تسلیم توسعه و تجاری سازی نشده است.

کوه لانتا 6 کیلومتر عرض و بیش از 30 کیلومتر طول دارد و دارای 9 ساحل شنی طلایی ست.

 

جزیره چیکن یا کای(chicken island):

 

این جزیره که جزئی از کرابی محسوب می شود،در نزدیکی آئونانگ و ساحل ریلی واقع شده است. آب این جزیره شفاف و برای غواصی بسیار مناسب است. دنیای جذاب و رنگارنگ زیر آب و با صخره های مرجانی و تنواع گسترده ای از حیات دریایی این جزیره را به یکی ار بهترین مقاصد در سفر به کرابی تبدیل کرده است.

ساند بار از دیگر جاذبه های این جزیره است،یعنی یک نوار شنی که که در هنگام جزر بین این جزیره و جزیره ی همسایه اش، جزیره تاپ تشکیل می شود و این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم میکند تا بدون نیاز به شنا کردن از جزیره ای به جزیره ی دیگر بروند.

 

ساحل آئونانگ(ao nang beach):

 

آئونانگ که دارای چندین ساحل معروف است در 20 کیلومتری جزیره کرابی قرار دارد. یک صخره آهکی زیبا در سمت چپ آن وجود دارد که ساحل آئونانگ و ریلی را از هم جدا می کند.

بهترین برنامه ی سفر به آئونانگ استراحت در روز و پیوستن به جمعیت و لذت بردن از سرگرمی های شبانه در شب است.

ماه اکتبر بهترین زمان بازدید از این جزیره است.در این زمان آب و هوا برای فعالیت های بیرونی به دلیل وجود آسمان صاف و روز های نسبتا گرم مناسب است.

 

ساحل فرانانگ(phra nang beach):

 

برای بازدید از ساحل فرانانگ که بخشی از ریلی به حساب می آید و توسط صخره های آهکی احاطه شده،باید از آئونانگ با قایق سفر کنید.

صخره نوردی،کایاک سواری، غواصی و بازدید از غار پرنسس و خفاش از تفریحاتی ست که می توانید در سفر به فرانانگ تجربه کنید.

 

اگر از علاقه مندان سفر به کشور زیبای تایلند هستید،سفر به شهر زیبای کرابی با مناظری فوق العاده و سواحل و جزایر شگفت انگیز را فراموش نکنید.

پارادیس سیر در مسیر سفر به تایلند همراه شما خواهد بود.برای دریافت اطلاعات پکیج ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط

بهترین جزایر و سواحل کرابی

۳ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور پاتایا با پرواز فلای دبی

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۸
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور کرابی با پرواز فلای دبی

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱
4 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت