تور کرابی با پرواز فلای دبی

ایرلاین هاو اخبار گردشگریو دانستنی های سفرو
4 دقیقه ۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱

شهر کرابی یکی از زیباترین شهر های کشور تایلند است. این جزیره که در دریای آندامان قرار دارد با سواحل بسیار زیبا و صخره‌های آهکی همانند تکه‌ای از بهشت است. این شهر رویایی با مساحت 4709 کیلومترمربع توانسته است خودش را در دل گردشگرانی که از سر تا سر جهان به تایلند سفر میکنند جا کند. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر بررسی سواحل جذاب جزیره کرابی، مشخصات هواپیمای فلای دبی به کرابی را نیز بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جهت مشاهده پکیج تورهای کرابی اینجا کلیک کنید

آب و هوای کرابی برای سفر در تعطیلات

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید در تعطیلات خود به این استان سفر کنید، بهتر است درباره آب و هوای این شهر در تمام فصول سال اطلاعاتی را کسب نمایید. خوب است بدانید که شهر کرابی به طور کلی دارای آب و هوای گرمسیری است و تعداد فصول این شهر رویایی تنها دو فصل می باشد.

هوای این منطقه اکثرا گرم و خشک ، خشک و مرطوب است. همچنین دمای آن در تمامی طول سال زیر 27 درجه سانتیگراد خواهد رسید. اما اگر برایتان سوال پیش آمده که آیا در کرابی شاهد هوای بارانی خواهید بود یا نه باید به شما پاسخی مثبت بدهیم. شما در اوایل و طول فصول خشک شاهد باران های زیبا خواهید بود. در این هنگام دمای هوا در هنگام شب ممکن است که به زیر 10 درجه سانتیگراد نیز برسد.

 

سواحل زیبای کرابی

سواحل زیبای جزیره کرابی از مکان هایی است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. کرابی 8 ساحل زیبا دارد که به اسامی آن در زیر گفته شده است. این سواحل مناسب کسانی است که با خرید بلیط تور کرابی به دنبال رفتن به یک سفر پر از آرامش و لذت بخش هستند.  

ساحل آئو نانگ
ساحل ریلی
ساحل توپ کائک
ساحل فرا نانگ کرابی
ساحل تون سای کرابی
ساحل نوپارات تارا کرابی
ساحل کلونگ موانگ کرابی
ساحل خلیج مایا کرابی

 


تور کرابی با پرواز فلای دبی

پارادیس سیر خبر خوبی برای شما همراهان همیشگی دارد و آن این است که آژانس هواپیمایی ما پکیج های متنوعی را از سر تا سر دنیا ترتیب داده است. این پکیج ها با همکاری ایرلاین فلای دبی انجام می شود. شما میتوانید با خرید بلیط تور کرابی با پرواز فلای دبی سفر امن و لذت بخشی را در کنار خانواده خود تجربه کنید. در ادامه میخواهیم به بررسی اطلاعات هواپیما فلای دبی بپردازیم.

 

مشخصات هواپیمای بویینگ MAX 8 - 737 فلای دبی

بویینگ 737 مکس8، از سری هواپیماهای قدرتمند شرکت هواپیمایی فلای دبی می باشد. میتوان گفت که فلای دبی جزو اولین ایرلاین هایی میباشد که از این مدل بوئینگ در سال 2018 استفاده کرده است که به دلیل کاهش مصرف سوخت و با جمله دوست‌دار محیط زیست توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نماید. 

 

صندلی های هواپیمایی 737 مکس 8 - بیزینس کلاس
صندلی های هواپیمای فلای دبی 737 مکس 8، به طور کلی در دو دسته بیزینس کلاس و اکونومی قرار دارند که هرکدام دارای یکسری ویژگی های خاصی می باشند که در ادامه می خواهیم آنها را با یکدیگر بررسی کنیم. یکی از ویژگی های بارز این هواپیما راحتی صندلی های آن در بخش بیزینس کلاس و همچنین اکونومی می باشد که مسافران در طول پرواز می توانند تجربه سفر دل انگیزی را داشته باشند.

در ابتدا می خواهیم به بررسی صندلی های بخش بیزینس کلاس فلای دبی اشاره ای داشته باشیم. همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید در بخش بیزینس کلاس بوئینگ 737، اتاق از دو  ردیف صندلی کنار هم تعبیه شده است. شما در طول سفر خود می توانید یکی از دو حالت صندلی استفاده نمایید. اگر در حین سفر دوست داشتید بنشینید، فضای بیرون را تماشا کنید و یا پذیرایی شوید می توانید صندلی خود را به راحتی به حالت نشسته در بیاورید.

اما اگر قصد داشتید تا در حین پرواز استراحت نمایید، می توانید صندلی خود را  به حالت تخت و خوابیده در آورید. تیم ایرلاین فلای دبی تمام تلاش خود را کرده تا آسایش را برای شما مسافران عزیز به ارمغان بیاورد به همین دلیل برای استراحت شما عزیزان، فضای بالاتنه را در صندلی افزایش داده و همچنین جای پا برای راحتی بیشتر قرار داده است.

این سری هواپیما همچنین به فکر سرگرمی مسافران عزیز در حین پرواز نیز بوده و به همین دلیل از صفحه نمایش کاملا لمسی 15.6 اینچی و با کیفیت HD بر روی صندلی ها استفاده کرده است تا مسافران بتوانند بهترین تجربه را از این سفر داشته باشند. حتی این ایرلاین نگران چشم مسافران نیز بوده و از نوری استفاده نموده است که با درخشندگی کمتر و نور ملایم، به چشم مسافران آسیب وارد نشود.

 

صندلی های هواپیمایی 737 مکس 8 - اکونومی 
این مدل از صندلی ها که با نام صندلی اقتصادی نیز شناخته می شوند که برای استفاده بهینه از فضا تهیه شده است. در اتاق بخش اقتصادی هواپیما، تعداد صندلی در هر ردیف به 3 صندلی افزایش یافته است. اما فشرده بودن این تعداد از صندلی ها اصلا به معنای خوب نبودن این بخش نیست. بلکه برعکس این صندلی ها تمامی ویژگی های راحتی را نیز شامل می شوند و شما در بخش اقتصادی بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

علاوه صندلی های کابین بیزینس کلاس، صندلی های اکونومی نیز دارای بخش سرگرمی نیز می باشد. روی تمامی صندلی های این بخش، صفحه نمایش 11.6 اینچی که تماما با کیفیت HD است ارائه شده است و شما می توانید در طول سفر خود راحتی بیشتری را تجربه نمایید و از سفر خود به تور کرابی با هواپیمای 737 فلای دبی لذت ببرید. تور کرابی با هواپیمای فلای دبی تجربه لذت بخشی از سفر به تایلند را به شما هدیه خواهد داد. 

 

مقالات مرتبط

دیدنی های شهر پوکت

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۲
2 دقیقه
خواندن مطلب

تور پاتایا با پرواز فلای دبی

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۸
3 دقیقه
خواندن مطلب

همه چیز درباره ویزا شنگن

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۱۱
3 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره جیمز باند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور کرابی با پرواز فلای دبی

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱
4 دقیقه
خواندن مطلب

بهترین زمان سفر به تایلند | بهترین تایم سفر به تایلند کی است؟

۸ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۳۹
5 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت