صفحه اصلی > اخبار گردشگری > دانستنی های سفر > تور پاتایا با پرواز فلای دبی

تور پاتایا با پرواز فلای دبی

اخبار گردشگریو دانستنی های سفرو
3 دقیقه ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۸

پاتایا یکی از دیگر شهرهای کشور توریستی تایلند می باشد. شهر پاتایا با جمعیتی حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر تنها 22 کیلومتر مربع مساحت دارد و جزو کوچکترین شهر های ساحلی کشور تایلند به شمار میرود. فاصله شهر بانکوک و پاتایا تنها 100 کیلومتر است. این به این معناست که اگر شما قصد سفر به کشور تایلند را دارید می توانید بعد از بازدید از ارزان ترین تور پاتایا، تنها بعد از طی کردن مسافت صد کیلومتر از "شهر فرشتگان" بازدید نمایید. برای سفر به پاتایا میتوانید با پرواز مستقیم فلای دبی به پاتایا سفر نمایید.

 

 

زبان مردم در پاتایا
حتما درباره مهمان نوازی مردم تایلند تا به حال شنیده اید. با اینکه مردم کشور تایلند به زبان تایلندی صحبت میکنند، اما آنها با توریستانی که به این کشور سفر میکند و زبانشان را بلد نیستند همواره با مهربانی برخورد میکنند. مردم پاتایا نیز علاقه زیادی به گردشگرانی که به این شهر مملو از گردشگر می آیند دارند و سعی میکنند تا خاطره خوشی را برای آنها رقم بزنند. 

 

جاذبه های گردشگری پاتایا
تایلند از کشورهای آسیایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. تعداد زیادی از این جاذبه ها در شهر پاتایا قرار گرفته است. خوب است بدانید که شهر پاتایا بعد از بانکوک دومین شهر پر گردشگر تایلند معرفی شده است. در ادامه قصد داریم که چند مورد از این جاذبه های گردشگری را بررسی کنیم:

 

بازار شناور پاتایا
یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا، بازار شناور این شهر است. با اطمینان میتوان گفت که کسی وجود ندارد که به پاتایا سفر کرده باشد اما از این بازار دیدن نکرده باشد. یکی از تفاوت های بازار شناور با سایر  بازارها این است در اطراف این بازار یک دریاچه قرار گرفته و شما برای گشتن در آن میبایست مسافتی را با پارو زدن قایق طی نمایید.

 


واکینگ استریت
از دیگر جاذبه های گردشگری ساحل کوچک تایلند، خیابان واکینگ استریت است. این خیابان با اینکه تنها 1 کیلومتر مسافت دارد اما شلوغ ترین و معروف ترین خیابان پاتایا محسوب میشود. این خیابان برای  کسانی که اهل شب بیداری هستند مناسب است. همانطور که از اسم این خیابان مشخص است، برای پیاده روی مناسب است و شما میتوانید به همراه دوستان خود در کنار قدم زدن در این شهر از شنیدنموزیک بلند، مغازه هایی با چراغ های رنگ و وارنگ دیدن نمایید.


اما جاذبه های شهر پاتایا به اینجا ختم نمیشود و شما با علاوه بر آنها، شما با سفر به پاتایا میتوانید از دیگر جاذبه های طبیعی آن دیدن نمایید. از جمله این جذابیت ها میتوان به ساحل کوه لارن، جنگل فیل‌های پاتایا، پارک آبی پاتایا، باغ استوایی نانگ نوچ دیدن نمایید.



تور پاتایا با پرواز فلای دبی 
آژانس هواپیمایی پارادیس سیر به تازگی از پکیج تور پاتایا با پرواز مستقیم فلای دبی را معرفی کرده است. این پرواز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از شهر تهران به مقصد فرودگاه یوتا پائو حرکت می نماید. اگر شما هم قصد خرید بلیط پاتایا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم که حتما با پرواز مستقیم فلای دبی به پاتایا سفر نمایید. 

 

درباره فلای دبی
ایرلاین فلای دبی یکی از ارزان ترین هواپیمایی شرکت دبی میباشد. اگر شما به دنبال ارزان ترین تور پاتایا هستید، بهتر است با این ایرلاین سفر نمایید. هواپیمایی فلای دبی در سال 2008 راه اندازی شده است. این ایرلاین با داشتن 52 فروند هواپیمای مسافربری و بیش از 90 مقصد به کشورهای آسیایی، اروپایی به عنوان یکی از هواپیمایی ارزان محسوب میشود. کلاس‌های پرواز فلای دبی به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی شده اند. 1- اکونومی کلاس 2- بیزینس کلاس. برای خواندن تفاوت های بین این دو کلاس، مقاله "تور کرابی با پرواز فلای دبی"  را مطالعه نمایید.


 

مقالات مرتبط

جزیره جیمز باند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور کرابی با پرواز فلای دبی

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱
4 دقیقه
خواندن مطلب

مقایسه پوکت و کرابی; کدام یک بهترین مقصد برای شماست؟

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۳۴
2 دقیقه
خواندن مطلب

بهترین زمان سفر به تایلند | بهترین تایم سفر به تایلند کی است؟

۸ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۳۹
5 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت