تور رافتینگ پوکت

تورهای تفریحی تایلندو
3 دقیقه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۰

پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تایلند است که به خاطر سواحل زیبا، زندگی شبانه پر جنب و جوش و فرهنگ منحصر به فردش شناخته شده است. در سال‌های اخیر، فعالیت دیگری ظاهر شده است که مورد علاقه بازدیدکنندگان جزیره قرار گرفته است. یکی از این تورها تور رافتینگ پوکت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

تور رافتینگ پوکت

یکی از تورهای آپشنال که آژانس هواپیمایی پارادیس سیر برای شما گردشگران عزیز درنظر گرفته، تور رفتینگ پوکت است. رافتینگ یا قایق‌سواری در آب‌های خروشان، یک ورزش ماجراجویانه است.

که در آن گروهی از شرکت‌کنندگان با استفاده از قایق‌های بادی در رودخانه‌های پرخروشان حرکت می‌کنند. این فعالیت علاوه بر اینکه تجربه‌ای جالب از کار گروهی را به شما میدهد، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرند و آدرنالین خون خود را افزایش دهند.

 

 

بهترین زمان برای رفتینگ در پوکت 

 

بهترین زمان برای شرکت در تورهای رفتینگ در پوکت تایلند معمولاً از ماه اکتبر تا آوریل است.

در این بازه زمانی، بارش باران کمتر است و شرایط آب و هوایی مناسب‌تر است. با این حال، تورهای رفتینگ در طول سال نیز برگزار می‌شوند و هر فصل ویژگی‌های خاص خود را دارد.

 

 

درباره تور رفتینگ پوکت

تور رافتینگ پوکت در آژانس هوایی پارادیس، شامل :

- 5 کیلومتر رفتینگ با قایق بادی، همراه جلیقه و کلاه ایمنی

- 30 دقیقه فیل سواری

- 30 دقیقه موتور سواری

- 150 متر زیپ لاین

- همراه با ناهار و پذیرایی

 

 

 

 شرط شرکت در تور رفتینگ پوکت

1-رزرو تور از آژانس پارادیس سیر: اولین قدم برای شرکت در تور رفتینگ پوکت، تهیه تور پوکت از آژانس پارادیس است.

2-بعد از رسیدن به پوکت: تورلیدرهای ما در پوکت منتظر شما هستند. بعد از رسیدن به پوکت میتوانید بلیط شرکت در تور رفتینگ از تورلیدر تهیه نمایید.

3-آموزش‌های اولیه: قبل از شروع، راهنمایان حرفه‌ای در مورد ایمنی، نحوه قایق‌سواری و کار گروهی آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

4- شروع ماجراجویی: پس از آموزش، گروه به محل آغاز حرکت می‌رود. قایق‌ها آماده‌اند و شما به همراه تیم‌تان درون قایق می‌نشینید و سفر هیجان‌انگیز خود را آغاز می‌کنید.

 

 هزینه‌های تور رفتینگ

هزینه تورهای رفتینگ در پوکت به مدت زمان، سطح دشواری و خدمات ارائه شده بستگی دارد. تور رفتینگ پارادیس سیر، که به همراه ناهار و پذیرایی، سرویس رفت و آمد ، فیل سواری، موتورسواری، زیپ لاین را شامل میشود، برای کودک 1500 بات و برای بزرگسال 1700 بات می‌باشد.

 

نتیجه گیری

شرکت در تور رفتینگ تنها یک فعالیت تفریحی نیست، بلکه مزایای زیادی را به همراه دارد. این فعالیت نیاز به همکاری و هماهنگی با دیگران دارد که می‌تواند روحیه تیمی شما را تقویت کند. علاوه بر آن هیجان و adrenaline که در طول تور تجربه می‌کنید، حس زندگی و انرژی بیشتری به شما می‌بخشد. همچنین در طول سفر، شما می‌توانید از مناظر طبیعی زیبا و جذاب لذت ببرید و با دنیای طبیعی ارتباط بیشتری برقرار کنید.

تور رفتینگ در پوکت یک تجربه‌ی بی‌نظیر و هیجان‌انگیز است که می‌تواند خاطراتی فراموش‌نشدنی برای شما بسازد. با توجه به زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ غنی و امکانات گردشگری پوکت، این جزیره به یکی از مقاصد اصلی گردشگران تبدیل شده است. اگر به دنبال ماجراجویی و تجربه‌های جدید هستید، رفتینگ در پوکت می‌تواند انتخابی عالی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پارادیس سیر تماس حاصل نمایید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مقالات مرتبط

تور زیپ لاین پوکت

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۳
5 دقیقه
خواندن مطلب

دیدنی های شهر پوکت

۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۲
2 دقیقه
خواندن مطلب

فولمون پارتی پنگان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۷:۳۶
1 دقیقه
خواندن مطلب

تور گردشگری شهر پوکت (city tour)

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۹:۳۸
7 دقیقه
خواندن مطلب

بهترین جزایر و سواحل کرابی

۳ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره جیمز باند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

جزیره فی فی

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۴۲
3 دقیقه
خواندن مطلب

درباره کشتی تفریحی یونا بیچ

۱۷ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۲
3 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت