صفحه اصلی > دانستنی های سفر به تایلند > درباره کشتی تفریحی یونا بیچ

درباره کشتی تفریحی یونا بیچ

دانستنی های سفر به تایلندو
3 دقیقه ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۲

اگر شما هم جزو مسافرانی هستید که دوست دارید بیشترین لذت را از سفر خود به تایلند داشته باشید، یکی از پیشنهادهای ما به شما، لذت بردن از کلاب های تفریحی پوکت است. حال اگر این بار در دریای آندامان شناور هم باشد که چه شود. کشتی تفریحی یونا بیچ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما دوست داران طبیعت است. 

 

چرا کلاب یونا بیچ 

قطعا مسافری که قصد سفر به تایلند را دارد، به دنبال استراحت و لذت از  تفریحات دریایی و کلاب‌های ساحلی هستند. کشتی ساحلی yona beach ، چشم اندازی از سواحل و زیبایی دریای آندامان پوکت را به شما ارائه خواهد داد. این کشتی بر روی آب‌های نیلگونی جزیره زیبای پوکت قرار دارد. این کلوپ شناور بر روی قایق چند سطحی آب‌های پوکت زیبایی دو چندانی را ارائه میدهد.

 

کمی درباره کلوپ شناور یونا

یونا بیچ جزو اولین کلاب‌های شناور ساحلی جهان در جزیره پوکت تایلند است. این بار طی شش سال طراحی و ساخته شده و نام آن از روی نام دختر سازنده این کشتی شناور یعنی یونا نامگذاری شده است.

این کلوپ ساحلی خفن، دارای یک استخر بزرگ 22 متری، سیستم صوتی و دیجی، یک بار بزرگ و 2 تا رستوران است. شما برای ورود به این کلاب نیاز به رزرو بلیط یونا بیچ دارید؛ چرا که این بار به دلیل شهرت بسیاری که دارد همیشه از دو هفته قبل رزرو شده است.

 

از دیگر تفریحات بار یونا بیچ (Yona Beach)

در حالی که در کنار استخر 22 متری زیبای یونا در جایگاه مدنظر خود استراحت می‌کنید، با گوش دادن به آهنگ‌های دیجی لذت خود را دو چندان کنید. در هنگام از استراحت کردن برروی کابانا یا تخت استخری خود یک کوکتل سفارش دهید.

از طرف دیگر، با رقصیدن و یا آب تنی کردن در استخر 22 متری این کلوپ شناور، یا مشاهده مناظر خیره کننده دریای آندامان را از بام طبقه دوم، سفر خود را به یاد ماندنی‌تر کنید. برای لذت بیشتر از غذا خوردن با منظره دریا، این کشتی تفریحی، پیشنهاد میکنیم که حتما از غذاهای خوشمزه ساحلی، مدیترانه‌ای، تایلندی و ژاپنی رستوران یونا بیچ تست کنید.

 

رزرو بلیط یونابیچ

جایگاه‌های مختلف یونا بیچ، قیمت‌ها و امکانات متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت‌ها و رزرو بلیط یونا بیچ با شماره 02141326 آژانس هواپیمایی پارادیس سیر تماس بگیرید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مقالات مرتبط

بهترین جزایر و سواحل کرابی

۳ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۶
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور رافتینگ پوکت

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۰
3 دقیقه
خواندن مطلب

تور زیپ لاین پوکت

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۳
5 دقیقه
خواندن مطلب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

دیدگاه های ثبت شده

منوی سایت